4 راه برای موفقیت در بازاریابی محتوایی- قسمت اول: وبلاگ نویسی
نوشته شده توسط : ana1881

در سال‌های اخیر تمام برند‌ها می‌بایست که بازاریابی محتوایی انجام می‌دادند. چه پست کردن در شبکه‌ها اجتماعی یا اداره وبلاگ. عصر دیجیتال طالب محتوای مفید و باکیفیت آنلاین است.

بازاریابی محتوایی هم مثل دیگر بازاریابی‌ها نیازمند خلاقیت است و اینکه از گذشته درس بگیرید تا اینکه بدانید چطور بر مشتریانتان تأثیرگذار باشید. البته نوشتن محتوا به‌راحتی کپی و پیست کردن نخواهد بود.

بازاریابی محتوایی کاری نیست که به‌طور خودکار بشود انجام داد. باید خاص و تک باشد و فکر نکنید محتوایی که قبلاً برای کسی مفید بوده برای شما هم مفید خواهد بود. درست است که می‌توانید استراتژی یک مدل بازاریابی محتوایی را دنبال کنید اما محتوای آن باید متناسب با برند شما باشد و باید به عمق وجود مخاطب نفوذ کند.

واضح است که نوشتن یک محتوا و استراتژی‌های بازاریابی خیلی کار پیچیده‌ای است و بازاریاب‌های نوپا باید وقت بیشتری به این کار اختصاص دهند.

1) پذیرش هر فرصت مهمان-وبلاگ نویسی
وبلاگ نویسی مهمان (به صورتی که شما مقاله‌ای می‌نویسید تا در وبلاگ فردی دیگر دیده شود یا یک فرد دیگر مقاله‌ای می‌نویسد تا در وبلاگ شما دیده شود) و داشتن مقالات در مجله و دیگر نشریات یکی از محبوب‌ترین استراتژی‌های بازاریابی محتوایی محسوب می‌شد؛ اما این تاکتیک همیشه کار درستی نیست و درواقع حتی ممکن است به کسب کار شما آسیب بزند مثلا وقتی شما  مقاله‌تان را درسایتی قرار دهید که ترافیک یا بازدیدکننده کمی دارد.
درگذشته بازاریابی مقاله‌ای حکم می‌کرد که شما باید مقالاتی باکیفیت بالا و هر وقت که می‌توانید بنویسید اما امروزه باید کمی بیشتر مراقب باشید. باید همیشه کیفیت وب‌سایتی را که برای نوشتن محتوا در آن انتخاب می‌کنید را چک کنید.

منبع: تحریریه کمپانی بازاریابی تاو





:: برچسب‌ها: 4 راه برای موفقیت در بازاریابی محتوایی,وبلاگ نویسی,بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: